تو برای من ..........
شعر ، ادبیات ، طنز ، انتقادی و اجتماعی ، داستان های کوتاه و آموزنده ، متن ترانه ها ..... Poetry ، Lyrics of Songs ، Literature ، Irony ، The Community ، Critical & Social

سه شنبه 24 دی 1392
ن :

تو برای من ..........

سلام .....

 

          

 

بودِ من ، معبودِ من ...

تنها تویی کمبودِ من .....

روحِ من ، ریحانِ من ...

قدسی نسیمِ جانِ من .....

حورِ من ، ماهورِ من ...

نوری تو در تاریکیِ شبهایِ سوت و کورِ من .....

هستِ من ، بایَستِ من ...

تنها تویی پیوَستِ من .....

سازِ من ، آوازِ من ...

شعرِ تو شد آغازِ من .....

نازِ من ، دمسازِ من ...

ای پیکرَت همواره سَروِ نازِ من .....

یارِ من ، دِلدارِ من ...

ای مالِکِ پندارِ من .....

روزِ من ، ای سالِ من ...

صاحبدِل و احوالِ من .....

دینِ من ، دنیایِ من ...

فیروزه و مینایِ من .....

عشقِ من ، ایمانِ من ...

تو در منی جانانِ من .....

شورِ من ، شیدایِ من ...

خوشبختیِ پیدایِ من .....

مقصَدَم ، مقصودِ من ...

بی تو بِسوزَد بودِ من .....

 

" ه.م غروب "

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دل درد غروب , " ه, م غروب " , تو برای من , ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل درد غروب و آدرس deldardeghoroob.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.